WebComics logoWebComics - Manga&Comics Online | Official Website

  • Publish Comics
  • Publish Novel
English
Boys' Love Foredoomed
Foredoomed Foredoomed
Foredoomed

Author: Ezariel

48.4k
FAVORITE READ NOW
  • Main character slowly becoming evil
  • Overprotective knight taking care of his "protégé".

The last cursed child is compelled to obey a knight in his duty to defeat the reborned demon king. His true colors are however bound to show up within time.

LASTTEST COMMEMTS

  • 🦇little dracula🦇

    🦇little dracula🦇

    2020-12-02 23:57:49 From Ch. 2

    yup.i like it sooooo much😍😍😍

    0

  • Nur Asyiqen

    Nur Asyiqen

    2020-11-26 12:50:55 From Ch. 5

    yeah

    0

  • Augustd

    Augustd

    2020-11-25 15:44:03 From Ch. 2

    i meant to say blonde not bold😅😅

    2

  • Visitor 94622

    Visitor 94622

    2020-11-25 05:47:24 From Ch. 4

    I also have a bad feeling idk why lol

    1

  • Visitor 94622

    Visitor 94622

    2020-11-25 05:47:10 From Ch. 4

    BACKSTORY TIME!!! I hope they tell is how he got it though!

    2

  • Visitor 94622

    Visitor 94622

    2020-11-25 05:46:18 From Ch. 3

    Chibi chan!!! 😊😊😊

    1

  • Jasmine

    Jasmine

    2020-11-23 18:23:49 From Ch. 5

    Wait nvm I’m blind so I didn’t see the social media’s lmao

    0

  • Kyrene_ilyBL

    Kyrene_ilyBL

    2020-11-23 14:40:22 From Ch. 4

    maybe when he fell idk

    0

  • ❤~Bl lOvEr~💘

    ❤~Bl lOvEr~💘

    2020-11-23 05:09:05 From Ch. 5

    i see we meet in another bl U_U

    2

  • ♡*BL4Life!*♡

    ♡*BL4Life!*♡

    2020-11-18 18:31:31 From Ch. 5

    it looks nice so far.

    2

  • Lina Say

    Lina Say

    2020-11-18 05:38:00 From Ch. 2

    who is bold

    1

  • ♥️🐺WOLFY🐺♥️

    ♥️🐺WOLFY🐺♥️

    2020-11-16 09:01:34 From Ch. 1

    so it's a bl then I must be in heaven hehe 😍😍😍😉😉😉

    4

  • Ed biggils

    Ed biggils

    2020-11-14 20:19:13 From Ch. 4

    Yeah me too

    0

  • 𝑫𝒆𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕

    𝑫𝒆𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕

    2020-11-13 20:28:38 From Ch. 5

    Worried about him being “cursed” tho... please don’t make me cry a river OTL

    1

  • mocchi

    mocchi

    2020-11-13 19:22:48 From Ch. 3

    I think that’s a dog or a wolf

    4

SEE MORE

Ongoing, IDK(IDK)

  • Ch. 1

    2020-11-13 13:00:00 15

  • Ch. 2

    2020-11-13 13:00:00 17

  • Ch. 3

    2020-11-13 13:00:00 13

  • Ch. 4

    2020-11-13 13:00:00 12

  • Ch. 5

    2020-11-13 13:00:00 31

Favorite READ NOW

By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies.
Cookie more details in Privacy Policy

I AGREE