WebComics logoWebComics - Manga&Comics Online | Official Website

  • Publish Comics
  • Publish Novel
English
Fantasy Principles of Heavens—Zen’s Cultivation of Immortality
Principles of Heavens—Zen’s Cultivation of Immortality Principles of Heavens—Zen’s Cultivation of Immortality
Principles of Heavens—Zen’s Cultivation of Immortality

Author: Ranzai Studio

3035.2k
FAVORITE READ NOW
  • Humans, gods, devils...in a world dominated by thousands of species, strength is the only thing that matters.
  • The most popular fantasy comic.

Zen Luo, who is now a menial slave, used to be a young master of a big family, owing to the decline of his family, his sister is imprisoned by a strong force, he has no choice but to be at others’ service. However, Every cloud has a silver lining, The ancient book left by his father actually conceals the magical spell, which can change a human into an instrument! What’s the mysterious power behind all these? This is contest with fate.

LASTTEST COMMEMTS

  • Visitor95085

    Visitor95085

    2021-05-09 18:53:59 From Ch. 435

    yeah! it's cool

    0

  • tegan devalence

    tegan devalence

    2021-05-09 18:35:34 From Ch. 15 Join You I

    no one commenting on the spelling

    0

  • Kai

    Kai

    2021-05-09 16:10:54 From Ch. 444

    the first panels are my favourite it's so interesting and I'm always excited to see the next part of the mini story 😁😁😁😁

    3

  • Weeb god

    Weeb god

    2021-05-09 01:32:25 From Ch. 24 Don't Worry About Me

    You don’t

    0

  • Weeb god

    Weeb god

    2021-05-09 01:06:39 From Ch. 15 Join You II

    Yesss he is sooooo hot!😍😍😍😍🤤🤤🤤🤤🤤🥵🥵🥵

    0

  • Visitor 58155

    Visitor 58155

    2021-05-08 20:31:34 From Ch. 443

    the real name of this comic is Apotheosis....and it has currently 700+ chapters 😂

    0

  • Mimsyxo

    Mimsyxo

    2021-05-08 17:54:42 From Ch. 443

    It makes me so happy

    2

  • pitchi_mochi_25

    pitchi_mochi_25

    2021-05-08 17:51:22 From Ch. 443

    i didnt even noticed that it is above 400 chapters not until you said it

    3

  • pitchi_mochi_25

    pitchi_mochi_25

    2021-05-08 17:49:59 From Ch. 443

    i agree

    1

  • I purple KOOKIE 💜

    I purple KOOKIE 💜

    2021-05-08 14:47:57 From Ch. 1 Refinement Technique

    nope I'm from future

    0

  • uGlypOtAta

    uGlypOtAta

    2021-05-06 13:33:52 From Ch. 172

    Cinderella's crystal slipper lol

    1

  • Gariann Mairs

    Gariann Mairs

    2021-05-01 12:20:40 From Ch. 1 Refinement Technique

    nope I'm from the future

    0

  • 一郎06

    一郎06

    2021-04-28 22:00:14 From Ch. 438

    ew

    1

  • JACKSPIRO

    JACKSPIRO

    2021-04-28 14:23:50 From Prologue

    hi

    0

  • ikeh Godswill

    ikeh Godswill

    2021-04-28 04:59:00 From Ch. 15 Knife Insects

    Lolz

    0

  • GoldWraith217

    GoldWraith217

    2021-04-27 20:28:29 From Ch. 432

    I noticed that to lol

    2

  • idk lol

    idk lol

    2021-04-27 07:47:11 From Ch. 438

    *happy

    1

  • Midnight Forts

    Midnight Forts

    2021-04-27 06:00:43 From Ch. 423

    What if he were to to transfer Saitama's FULL powered punch into the cosmos and he wouldnt bare the effect?

    1

  • memeteme

    memeteme

    2021-04-26 19:44:51 From Ch. 429

    Necrophelia(almost)

    1

  • Pippo 3.0

    Pippo 3.0

    2021-04-26 19:27:57 From Ch. 421

    Yes so thankful. what a great way to end a hard day of work 🤤

    2

SEE MORE

Ongoing, 3 ups/week(Mon.&Sat.&Sun.)

Favorite READ NOW

By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies.
Cookie more details in Privacy Policy

I AGREE